Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Mass Effect: Andromeda – kolejne informacje o trybie multiplayer
Ostatnio fani serii Mass Effect żyją głównie ogłoszeniem daty premiery Mass Effect: Andromeda. Do 21 marca 2017 pozostało jednak jeszcze trochę czasu, a w nadchodzących tygodniach spodziewać się można dalszego napływu informacji oraz materiałów z gry. Choć o tytule wiemy już całkiem sporo, jak zwykle duży nacisk w komunikacji położono na tryb dla pojedynczego gracza. W wywiadzie przeprowadzonym jakiś czas temu przez serwis Kotaku, redaktorowi udało się natomiast podpytać producenta Mike’a Gamble’a o parę szczegółów dotyczących implementacji trybu multiplayer.

Nieuniknione są oczywiście porównania do trybu wieloosobowego z poprzedniej części, czyli Mass Effect 3. Z wcześniejszych informacji wynika, że szkielet rozgrywki kooperacyjnej będzie podobny – znowu będziemy bronić się przed hordami przeciwników w niewielkich drużynach. Gamble wspomina, że w Andromedzie dużo zmian zaszło w kontekście integracji trybu fabularnego i wieloosobowego. Modyfikacje wprowadzono w dwóch kluczowych aspektach. Po pierwsze, zmagania drużynowe z innymi graczami mają bezpośrednio wpisywać się w większą fabułę, a nie być osobnymi, niepowiązanymi przygodami. Ten krok zapewni też płynniejsze przechodzenie między dwoma trybami za pomocą systemu „Strike Team” – nie trzeba będzie uruchamiać odpowiedniej opcji z poziomu menu głównego, ponieważ wszystkie rodzaje zabawy są ze sobą narracyjnie powiązane.

Po drugie, zmieni się wpływ, jaki na główną fabułę ma gra z innymi. W ME3, pomimo tego, że tryb wieloosobowy jest praktycznie odcięty od fabularnego, sukcesy w nim były jednak bezpośrednio powiązane z poziomem „Galaktycznego Przygotowania”, od którego z kolei zależało ostateczne zakończenie sagi Sheparda. Osoby preferujące ratowanie galaktyki w samotności mogły więc poczuć się nieco przymuszane do grania w nieinteresującym ich trybie. W Andromedzie ma to ulec zmianie i choć pewne bonusy z rozgrywki online mogą dopomóc w głównej przygodzie lub zapewnić dla niej szerszy kontekst, to bez problemu ominiemy zmagania wieloosobowe szerokim łukiem, nie tracąc niczego istotnego.

Wywiad to także parę „myśli nieuczesanych” dotyczących gry i jej działania. Jak na razie nie należy spodziewać się od producenta oficjalnego wsparcia dla modów czy dedykowanych serwerów do trybu wieloosobowego. Wersja na PC ma zaś nie ograniczać klatek na sekundę do 30 czy 60 i wspierać rozdzielczości dla ultra szerokich monitorów.

Na więcej danych na temat trybu multiplayer trzeba cierpliwie poczekać, choć możliwe, że nie tak długo jak pierwotnie zakładaliśmy. Z tweeta Iana Fraziera – głównego designera gry – wynika bowiem, że jeszcze przed końcem stycznia mogą zostać upublicznione informacje o oficjalnym teście trybu online.

Źródło:
"Movis" - GRY-OnLine
Klemens
2017-01-10 18:36:27
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow